Monday, April 8, 2013

Girl with leather hat


6 comments:

Teresa Dominici said...

Great portrait work!

Stephanie Berry said...

Your portraits are really lovely--the personalities shine through.

Kat Mckown Art said...

I love the loose feel of your paintings. Beautiful!

Christine said...

I love your lively brushwork

Anonymous said...

您好FONGWEI,
我想请您转告汉至老师如果您有机会的话, 我喜欢他的素描和他的乐于教人, 尤其对他的教学视频佩服五体投地. 我每天去那个论坛, 也许是我的理解错误, 看到有些人的言论, 非常生气但就是无论如何发不了贴! 今天看到你们的贴子我突然想到也许你可以帮我. 我是绝对的外行但是喜欢艺术. 我只想告诉他我是他的拥护者, 我也是土生土长杭州人. 万分感谢!
YUMIN

Fongwei Liu said...

Thanks everyone for your comments!

Yumin, I will pass your words to him.